lundi 10 novembre 2008

Now open!!! www.mistressmarkise.com

My new brand & Medical Fetish & Female domination.
Website is now open, Enjoy your stay, Slave !!!

I'm a, Born Dominatrix, 25-year-old, blonde and down from my 1 m 70, I am fascinated by the SM, this practice is played in my dungeon, outside, at my dominatrix friend's, and during my numerous journeys. More than a game, the SM represents for me an authentic lifestyle. A feminine and sophisticated woman above all, I like having my subjects ready to use at any moment.

Je suis une Dominatrice née, âgée de 25 ans, blonde et du haut de mes 1 m 70, je suis passionnée par le SM, cette pratique s'exerce dans mon donjon, en extérieur, chez mes amies dominatrices, et lors de mes nombreux voyages. Plus qu'un jeu, le SM représente pour moi un authentique mode de vie. Femme féminine et raffinée avant tout, j'aime à avoir mes sujets prêts à me servir à n'importe quel moment

Click here to join there:
http://www.mistressmarkise.com/e.com/

Libellés :

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Abonnement Publier les commentaires [Atom]

<< Accueil